EXIMBANK este partener Papaprint de mult timp Dezvoltarea publicității externe, a strategiei de marketing, a promovării digitale și a altora este sarcina noastră în cooperare cu Eximbank.
#outdoor advertising# design of POS materials#digital promotion#marketing strategy
EXIMBANK este partener Papaprint de mult timp Dezvoltarea publicității externe, a strategiei de marketing, a promovării digitale și a altora este sarcina noastră în cooperare cu Eximbank.
Nectar lux – este un producător de miere din Moldova. Produsele companiei sunt apreciate și în străinătate.
Am dezvoltat etichete pentru diferite tipuri de miere. Sarcina noastră a fost de a arăta avantajele produsului și să facem produsul cel mai atrăgător pe raft, astfel încât să se distingă de produsele concurenților.
PRODUCT PACKAGING
Ambalaj unic
Ștanțare pe folie a textului pe hârtie neagră mată se potrivește perfect cu culoarea naturală a mierii și atrage atenția.
Sortiment util
NECTAR LUX – produce o linie unică de miere cu aditivi, cu zmeură, ciocolată, afine și altele.
Mierea este produsă conform unei tehnologii germane speciale, care îi permite să-și păstreze proprietățile benefice.
METRO -este unul dintre cei mai mari angrosiști internaționali și partenerul nostru permanent.
ADVERTISING COMPANIES
CUMPERI MAI MULT
>
PLĂTEȘTI MAI PUȚIN
Dezvoltăm sistematic campanii strategice de publicitate pentru METRO și lucrăm pentru a le promova.
Una dintre multele campanii publicitare a fost „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”.
BRANDING & QUALITY CERTIFICATE
În 2016, am implementat unul dintre proiectele de anvergură – acesta este suport publicitar pentru implementarea unui sistem de management al siguranței alimentelor. Ca parte a proiectului, a fost dezvoltat un semn de calitate, care arată că produsele METRO sunt conforme cu sistemul internațional ISO22000.
GIRAFUN – este un magazin unde puteți găsi totul pentru a vă face petrecere de neuitat. Am dezvoltat branding și naming pentru acest proiect distractiv. Aici puteți găsi produse pentru tot felul de sărbători.
BRANDING
Girafele sunt asociate cu emoții pozitive, iar cuvântul „fun” nici măcar nu trebuie introdus. Astfel, avem un nume vesel GIRAFFE + FUNNY = GIRAFUN care arată direcția mărcii și transmite o atmosferă festivă.
Ne-am confruntat cu o sarcină interesantă de a aduce un nou brand pe piață. La Brutar este o rețea de cafenele. Am dezvoltat o strategie de introducere pe piață a brandului, naiming, branding, și design de ambalaje.
BRANDING
Sortimentul La Brutar este produsele de panificație tradiționale, denumirea La Brutar arată direcția principală a mărcii, iar descriptorul, direcția tradițională a brandului.
PACKAGING DESIGN
Pentru a crea un brand memorabil și de succes, acesta trebuie să fie cuprinzător și atractiv. Proiectarea ambalajelor este o parte integrantă a branduli și creează o atmosferă de brand.
#branding # packaging design # website development # marketing strategy
«AMI» – este o fabrică de cofetărie al cărei sortiment include biscuiți, vafe, bomboane și alte dulciuri. Sarcina noastră a fost să dezvoltăm un branding, un site web și o strategie de marketing pentru a aduce brandul AMI pe piață.
BRANDING
PRODUCT PACKING
Am dezvoltat 8 linii de produse strategice AMI pentru a ajunge cât mai mult la publicul țintă.
#branding #naming #packaging design #advertising company
Produsele „BUCURIA” sunt o carte de vizită a Moldovei.
Sarcina noastră a fost să dezvoltăm poziționarea, naming și eticheta liniei de produse din ciocolată bară. Pentru a spune lumii despre noua linie de produse, am dezvoltat o campanie publicitară care vizează creșterea gradului de conștientizare și a cotei de piață.
BRANDING
BUCURIA este simbolul Republicii Moldova. Am decis să combinăm cuvintele DULCE și PLAI. Cuvântul „Plai” este asociat cu patria, iar cuvântul „Dulce” este dulce, descriind calitatea produsului.
PACKAGE DESIGN
Am dezvoltat un pachet apetisant care include elemente ale ornamentului național al Republicii Moldova.
Designul ambalajului dezvoltat este convenabil, poate găsi cu ușurință cele mai importante caracteristici ale produsului, cum ar fi procentul de cacao și tipul de umplutură.
Compania „Moldpresa Grup” SRL funcționează pe piața publicațiilor periodice de mai bine de jumătate de secol. Vremurile se schimbă, era tehnologiei informației a venit și a venit timpul să vă reamintim că presa poate fi în continuare interesantă. Am dezvoltat branding și design vizual pentru rețelele sociale pentru a crește interesul pentru produsele chioșcurilor MOLDPRESA.
#branding #naming #identity #digital
Compania „Moldpresa Grup” SRL funcționează pe piața publicațiilor periodice de mai bine de jumătate de secol. Vremurile se schimbă, era tehnologiei informației a venit și a venit timpul să vă reamintim că presa poate fi în continuare interesantă. Am dezvoltat branding și design vizual pentru rețelele sociale pentru a crește interesul pentru produsele chioșcurilor MOLDPRESA.
BRANDING
Chioșcurile MOLDPRESA întruchipează dorința de dezvoltare și sunt strâns legate de istoria orașului Chișinău. Când am dezvoltat branding, am folosit un ornament național. L-am modernizat pentru a arăta că totul ce este nou, este un lucru vechi bine uitat.
Mai mult decât presa!
Chioșcurile MOLDPRESA nu sunt doar periodice, ci și o ocazie de a petrece timp cu cei dragi la o ceașcă de cafea delicioasă și o gustare.
DIGITAL MARKETING
Куда в 21 веке без социальных сетей?
Мы разработали сочное визуальное оформление для того чтобы привлечь внимание, увеличить количество клиентов, а также ознакомить целевую аудиторию с новой продукцией компании.