Portfolio - Papaprint

Eximbank

EXIMBANK este partener Papaprint de mult timp
Dezvoltarea publicității externe, a strategiei de marketing, a promovării digitale și a altora este sarcina noastră în cooperare cu Eximbank.

#outdoor advertising# design of POS materials#digital promotion#marketing strategy

EXIMBANK este partener Papaprint de mult timp
Dezvoltarea publicității externe, a strategiei de marketing, a promovării digitale și a altora este sarcina noastră în cooperare cu Eximbank.

OUTDOOR ADVERTISING

DIGITAL

Nectar-lux

# honey packing design 

Nectar lux – este un producător de miere din Moldova. Produsele companiei sunt apreciate și în străinătate.

Am dezvoltat etichete pentru diferite tipuri de miere. Sarcina noastră a fost de a arăta avantajele produsului și să facem produsul cel mai atrăgător pe raft, astfel încât să se distingă de produsele concurenților.

PRODUCT PACKAGING

Ambalaj unic

Ștanțare pe folie a textului pe hârtie neagră mată se potrivește perfect cu culoarea naturală a mierii și atrage atenția.

Sortiment util

NECTAR LUX – produce o linie unică de miere cu aditivi, cu zmeură, ciocolată, afine și altele.

Mierea este produsă conform unei tehnologii germane speciale, care îi permite să-și păstreze proprietățile benefice.

Metro

# quality mark branding #digital promotion

# outdoor advertising # packaging design # shop window design

METRO -este unul dintre cei mai mari angrosiști internaționali și partenerul nostru permanent.

ADVERTISING COMPANIES

CUMPERI MAI MULT

>

PLĂTEȘTI MAI PUȚIN

Dezvoltăm sistematic campanii strategice de publicitate pentru METRO și lucrăm pentru a le promova.

Una dintre multele campanii publicitare a fost „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”.

BRANDING & QUALITY CERTIFICATE

În 2016, am implementat unul dintre proiectele de anvergură – acesta este suport publicitar pentru implementarea unui sistem de management al siguranței alimentelor. Ca parte a proiectului, a fost dezvoltat un semn de calitate, care arată că produsele METRO sunt conforme cu sistemul internațional ISO22000.

PRODUCT PACKAGING

DIGITAL

Girafun

# strategie de marketing  #branding #naming

GIRAFUN – este un magazin unde puteți găsi totul pentru a vă face petrecere de neuitat. Am dezvoltat branding și naming pentru acest proiect distractiv. Aici puteți găsi produse pentru tot felul de sărbători.

BRANDING

Girafele sunt asociate cu emoții pozitive, iar cuvântul „fun” nici măcar nu trebuie introdus. Astfel, avem un nume vesel GIRAFFE + FUNNY = GIRAFUN care arată direcția mărcii și transmite o atmosferă festivă.

STORE DESIGN

WEB DEVELOPMENT

La Brutar

marketing strategy #branding #naiming #identity #store design #packaging design

Ne-am confruntat cu o sarcină interesantă de a aduce un nou brand pe piață. La Brutar este o rețea de cafenele. Am dezvoltat o strategie de introducere pe piață a brandului, naiming, branding, și design de ambalaje.

BRANDING

Sortimentul La Brutar este produsele de panificație tradiționale, denumirea La Brutar arată direcția principală a mărcii, iar descriptorul, direcția tradițională a brandului.

PACKAGING DESIGN

Pentru a crea un brand memorabil și de succes, acesta trebuie să fie cuprinzător și atractiv. Proiectarea ambalajelor este o parte integrantă a branduli și creează o atmosferă de brand.

STORE DESIGN

Ami

#branding # packaging design # website development # marketing strategy

«AMI» – este o fabrică de cofetărie al cărei sortiment include biscuiți, vafe, bomboane și alte dulciuri. Sarcina noastră a fost să dezvoltăm un branding, un site web și o strategie de marketing pentru a aduce brandul AMI pe piață.

BRANDING

PRODUCT PACKING

Am dezvoltat 8 linii de produse strategice AMI pentru a ajunge cât mai mult la publicul țintă.

Dulce Plai | Bucuria

#branding #naming #packaging design #advertising company

Produsele „BUCURIA” sunt o carte de vizită a Moldovei.

Sarcina noastră a fost să dezvoltăm poziționarea, naming și eticheta liniei de produse din ciocolată bară. Pentru a spune lumii despre noua linie de produse, am dezvoltat o campanie publicitară care vizează creșterea gradului de conștientizare și a cotei de piață.

BRANDING

BUCURIA este simbolul Republicii Moldova. Am decis să combinăm cuvintele DULCE și PLAI. Cuvântul „Plai” este asociat cu patria, iar cuvântul „Dulce” este dulce, descriind calitatea produsului.

PACKAGE DESIGN

Am dezvoltat un pachet apetisant care include elemente ale ornamentului național al Republicii Moldova.

Designul ambalajului dezvoltat este convenabil, poate găsi cu ușurință cele mai importante caracteristici ale produsului, cum ar fi procentul de cacao și tipul de umplutură.

MoldPresa

Compania „Moldpresa Grup” SRL funcționează pe piața publicațiilor periodice de mai bine de jumătate de secol. Vremurile se schimbă, era tehnologiei informației a venit și a venit timpul să vă reamintim că presa poate fi în continuare interesantă. Am dezvoltat branding și design vizual pentru rețelele sociale pentru a crește interesul pentru produsele chioșcurilor MOLDPRESA.

#branding #naming #identity #digital

Compania „Moldpresa Grup” SRL funcționează pe piața publicațiilor periodice de mai bine de jumătate de secol. Vremurile se schimbă, era tehnologiei informației a venit și a venit timpul să vă reamintim că presa poate fi în continuare interesantă. Am dezvoltat branding și design vizual pentru rețelele sociale pentru a crește interesul pentru produsele chioșcurilor MOLDPRESA.

BRANDING


Chioșcurile MOLDPRESA întruchipează dorința de dezvoltare și sunt strâns legate de istoria orașului Chișinău. Când am dezvoltat branding, am folosit un ornament național. L-am modernizat pentru a arăta că totul ce este nou, este un lucru vechi bine uitat.

Mai mult decât presa!

Chioșcurile MOLDPRESA nu sunt doar periodice, ci și o ocazie de a petrece timp cu cei dragi la o ceașcă de cafea delicioasă și o gustare.

DIGITAL MARKETING

Куда в 21 веке без социальных сетей?

Мы разработали сочное визуальное оформление для того чтобы привлечь внимание, увеличить количество клиентов, а также ознакомить целевую аудиторию с новой продукцией компании.

Yummy

marketing strategy #branding #naiming #identity #packaging design

Yummy – este un sortiment de gustări sănătoase în ambalaje atractive. Am dezvoltat o strategie de marketing, naiming și branding pentru acest proiect.

BRANDING

«Yummy»

Cuvântul „Yummy” se asociază cu ceva gustos, ce este bine potrivit pentru dezvoltarea brandului în cauză.

PACKAGING DESIGN

Am dezvoltat ambalaje care evocă emoții. Designul paharelor este conceput pentru diferite situații și este presupus să evoce asocieri pozitive.

Pana Dent

branding #identity #design of a dental clinic

Pana Dent este o clinică dentară de familie. Am dezvoltat branding, design de fațadă și identitate corporativă pentru acest proiect.

BRANDING