Atunci când încep o afacere, creează o identitate corporativă și o siglă, proprietarii investesc în Brand cu dorința ca după un anumit timp investiția să dea roade și Brandul să funcționeze organic atrăgând clienți și crescând vânzările! Ca în orice afacere, există reguli și tehnologie, sub rezerva cărora, probabilitatea de a atinge obiectivul și succesul este mult mai mare! Un brand de succes este un brand pe care clienții dvs. îl adoră, iar compania primește venituri suplimentare, loialitate și dezvoltare din această dragoste. Desigur, această dragoste ar trebui să fie reciprocă și durabilă, așa se formează valoarea adăugată a proprietarului și loialitatea clientului! Un brand nu este ceva care să vă placă dvs. și echipei dvs., un brand este o colecție de decizii de ce oamenii cumpără produsul dvs.!
1. Analiza tendințelor și a concurenților (Ce este în lume, de ce îmi place, de ce se vinde, cum arată)
2. Analiza publicului țintă (Ce este necesar și important pentru public, ce le atrage atenția, la ce se gândește clientul)
3. Dezvoltarea valorii brandului (Cum va intra brandul în viața clientului, cum se va apropia de client, cum schimbă energia brandul)
4. Dezvoltarea elementelor grafice (ceea ce oamenii numesc logo și identitate corporativă)
5. Slogan sau poziționarea mărcii (este important ca sloganul să dezvăluie esența mărcii)
6. Comunicarea mărcii, legenda mărcii (Cum să îi îndrăgostești pe clienți, cum să influențezi vânzările emoționale și pragmatice)
7. Imagine de brand sau vizual cheie (mesaj publicitar pentru publicul țintă)
Sarcina principală a brandului este de a direcționa publicul țintă să facă o alegere în favoarea unui anumit produs / serviciu pe o piață competitivă
Există multe povești despre mărci de succes care i-au făcut pe proprietari nu numai bogați, ci și fericiți. Harley Davidson, Volvo, Starbucks, Nike, toate aceste povești sunt despre cum brandul creează o cerere crescută și o valoare adăugată, oferind publicului mai mult decât un produs de calitate! Alegând un brand astăzi, un cumpărător cumpără nu doar un produs – dobândește o legendă, își realizează visele, devine mai puternic, mai inteligent, mai frumos și mai sănătos. Toate acestea ar trebui incluse în strategia pe termen lung a mărcii dvs.! Formați tendințe în care Brandul dvs. influențează dezvoltarea problemelor personale, sociale, culturale, educaționale, atunci veți fi inclus în lista de favoriți fideli. Metrica strâns legată de recunoaștere este loialitatea. Pentru digitalizare, în acest caz, se poate utiliza indicele de loialitate NPS (Net Promoter Score), calculat după cum urmează:
NPS = Cota promotorilor de brand (%) – Cota criticilor de brand (%) Cu cât NPS este mai mare, cu atât este mai mare nivelul de loialitate. O valoare NPS bună este de 60% sau mai mult. De exemplu, 70% dintre promotori, 25% dintre consumatorii neutri și critici acordă NPS 65%.
Oamenii aleg ceea ce este mai simplu, iar tendința minimalismului în design a crescut în ultima vreme. Acesta este unul dintre motive luând o decizie cu privire la rebranding de către multe companii