Cleber– este un furnizor en-gros și cu amănuntul de articole pentru uz casnic, birou și multe altele. Întreprindere există din 1997, inițial s-a poziționat ca furnizor angro. Am facut branding pentru rețeaua de vanzare cu amanuntul. În prezent, există 19 puncte de vânzare cu amănuntul ale acestui brand în Moldova.
BRANDING
Brandul a planificat deschiderea punctelor de vânzare cu amănuntul, iar sarcina noastră a fost să dezvoltăm branding și identitate.
Sortimentul Cleber este foarte extins, ceea ce reflectă elementul „sac” multicolor din logo. Descriptorul emoțional arată obiectivul mărcii „Să fim de ajutor în rezolvarea nevoilor gospodăriei. Produsele mărcii contribuie la gestionarea eficientă și rapidă a treburilor casnice, iar acest lucru ne oferă confortul maxim. „
#branding #branding #packaging design #website development
ARTIZANA – este o companie care furnizează îmbrăcăminte exterioară de lux de la mărci mondiale. Sarcina noastră a fost să facem un branding puternic și să dezvoltăm un site web.
BRANDING
LOGO MINIMALIST
arată atmosfera și nivelul premium al brandului.
WEB DEVELOPMENT
Pentru a crește gradul de conștientizare a mărcii și a crește numărul de clienți, am dezvoltat un site web.
#rebranding #branding #packaging design #website development
GRANIER – este un brand de produse de panificație și cofetărie pentru care am făcut o rebranding. Sarcina noastră a fost să facem brand-ul mai interesant, să-i sporim recunoașterea și să arătăm, de asemenea, că brend-ul extinde gama produselor.
BRANDING
Soluția noastră a fost să facem elementele logo-ului actuale și minimaliste, să adăugăm un descriptor și să arătăm și tipurile de produse pe care brandul le oferă prin intermediul logo-ului.
OUTDOOR ADVERTISING
GRANIER Un gust de tradiție!
Bucurați-vă de produse de patiserie făcute cu dragoste!
BEMOL – este o rețea de stații de benzină care acoperă toate rutele majore ale Republicii Moldova.Sarcina noastră a fost să dezvoltăm branding pentru lanțul de benzinării BEMOL.
#marketing strategy # branding # website development
DORMITOR – este cel mai important producător de paturi și reprezentantul mărcii suedeze „Hilding” în Republica Moldova.Compania ne-a contactat cu sarcina de rebranding și de a dezvolta o strategie de marketing pentru a promova brand-ul pe piață.
Am dezvoltat un concept de poziționare a brand-ului pentru dormitor.md, care a inclus dezvoltarea unei strategii de comunicare a mărcii cu publicul țintă. De asemenea, am arătat clar cum strategia de marketing dezvoltată va optimiza bugetul de marketing.
BRANDING
Am dezvoltat un concept de poziționare a mărcii pentru dormitor.md, care a inclus dezvoltarea unei strategii de comunicare a mărcii cu publicul țintă. De asemenea, am arătat clar cum strategia de marketing dezvoltată va optimiza bugetul de marketing.
#branding #naming #website development #video development
Eternity Dermal – este o companie specializată în medicina estetică. Proiectează, produce și comercializeaza dispozitive cosmetice și medicale care sunt sigure și testate în conformitate cu standardele internaționale.
Am dezvoltat naming-ul, branding-ul, site-ul web și video pentru a aduce marca pe piață și a o face recunoscută.
BRANDING & NAMING
Denumirea selectată “Pressensa” reflectă ideea principală a brandului.. Cuvântul „Pressensa” provine din cuvântul latin „Presentia” care înseamnă „calitatea viitorului”.
Denumirea arată că calitatea viitorului este asociată cu grija de tine, iar produsele Pressensa de înaltă calitate te vor ajuta să arăți bine îngrijit și frumos.
DIGITAL
Dezvoltarea site-ului web
Produsele PRESSENSA necesită o descriere și o explicație detaliată pentru ca produsul să fie înțeles de publicul țintă.
Am creat un site web unde puteți găsi toate detaliile despre companie și produsele sale, precum și informații despre evenimentele organizate de Pressensa.
Dezvoltarea videoclipului
Pentru a povesti mai detaliat despre companie, serviciile și produsele sale, am dezvoltat un videoclip.
Promovarea digitală
Social media este o parte integrantă a afacerilor de succes din secolul 21. Am dezvoltat o strategie de social media digitală pentru Pressensa.
– dezvoltarea brandingului pentru compania de turism Visit Gagauzia.
Для того чтобы показать, насколько увлекательным может быть путешествие в Гагаузию мы сняли красочный видеоролик.
Видеоролик нацелен на повышение интереса к туризму в Гагаузию.
BRANDING
VISIT GAGAUZIA –
este o companie de turism care oferă servicii de călătorie printr-un plai, bogat în tradiții, peisaje frumose, oameni minunați, și cel mai faimos vin.
Am luat în considerare tot farmecul Găgăuziei și am creat un logo care reflectă toate cele mai bune lucruri care poate fi găsite acolo.
WEB DEVELOPMENT
Pentru a facilita călătoria, am dezvoltat site-ul web VISIT GAGAUZIA, unde puteți găsi toate informațiile necesare.
Site-ul va crește gradul de cunoaștere a mărcii și vă va spune despre locurile pitorești din Găgăuzia pe care trebuie să le vizitați.
Interesul pentru un serviciu depinde de poziționarea acestuia. Pentru a interesa utilizatorul și a face șederea sa pe site convenabilă și informativă, am împărțit serviciile de turism pe diferite direcții.
Organizarea informațiilor despre destinația de călătorie va permite oricui să organizeze călătoria perfectă.
Pentru a arăta cât de interesantă poate fi o călătorie în Găgăuzia, am filmat un videoclip.
Videoclipul vizează creșterea interesului pentru turismul din Găgăuzia.
Ambalajul este la fel de important ca și produsul. Uneori chiar mai important.
Produsul „Liberico” este fabricat din soiul aromatic, „Liberico”, care crește în țările continentului african.
Gurmanții de cafea îl apreciază pentru aroma sa strălucitoare și bogată.
Este important pentru noi să creăm un produs eficient, am dezvoltat o etichetă cu o atenție specială asupra modului în care produsul se va distinge de concurenți.
Cafeaua Liberico este prezentată în lanțurile mari de supermarketuri, inclusiv în lanțul de supermarketuri Linella.
Am dezvoltat un branding și o identitate corporativă pentru produsul național găgăuz „BAUR”, ale cărui tradiții istorice de producție au fost păstrate în satul Kopchak.
BRANDING
Am creat un logo în stilul regiunii găgăuze.
Un arcaș care se grăbește cu viteza vântului pe fundalul soarelui, arată că tradițiile de pregătire a produsului Baur au ajuns la noi prin grosimea timpului.
PACKAGING DESIGN
Упаковка продукта, напрямую связанна с тем, как его воспринимают. Бумажная упаковка, отсылает нас к историческим временам, а использованные элементы логотипа, расположенные в виде паттерна создают фирменный стиль бренда.
Am dezvoltat branding și naming pentru fabrica de bere „LUMEN CRAFT”,
care a primit titlul de cea mai bună fabrică de bere moldovenească în 2017, potrivit portalului internațional de bere RateBeer.
NAMING & BRANDING
«Lumen» lumina + «Craft brewery» Fabrica de bere artizanală = LUMEN CRAFT
Cuvântul „Lumen” evocă emoții pozitive și amintește că odihna cu un pahar de bere te va ajuta să te relaxezi și să îți pui în ordine gândurile, iar cuvântul „Meșteșug” indică originalitatea și unicitatea rețetei de preparare a berii.
Ce asociații aveți cu ?
Berea gustoasă„?
Cel mai adesea este Republica Cehă, hamei și bună dispoziție.
Am creat un logo în stil ceh și am adăugat câteva elemente, cum ar fi hamei și un pahar de bere, pentru a transmite atmosfera brandului.