Girafun

Girafun

În 2019, am dezvoltat un brand pentru magazinul „totul pentru sărbătoare”.

Echipa a avut ca sarcină principală – să creeze o legătură între brand și publicul țintă, stabilind viața brandului și starea de spirit strălucitoare. Întrucât, în primul rând, magazinul „totul pentru sărbători” ar trebui să fie spectaculos și colorat, evocând astfel emoții pozitive și o dispoziție festivă în rândul consumatorilor.

Am acordat o mare atenție numirii, deoarece inițial consumatorul întâlnește exact numele, care în cazul nostru ar trebui să vorbească deja despre distracție și sărbătoare.

Echipa noastră a dezvoltat pe deplin identitatea corporativă și cartea de brand pentru viitorul magazin.

A fost propus  conceptul unui magazin modern  în care clientul trăiește emoție nu numai din produs, dar și în momentul achiziției sale.

Viziunea noastră va maximiza timpul petrecut de client în magazin. Înțelegem că cu cât clientul va fi mai lung în magazin, cu atât va fi imbufnat de o atmosferă plăcută și neobișnuită, ceea ce înseamnă că magazinul va fi amintit, iar dorința de a veni din nou va apărea foarte repede, iar el se va întoarce.

În crearea machetei de publicitate în aer liber, am amintit că, în primul rând, publicitatea trebuie să fie luminoasă, informativă și neapărat atractivă.

Prin urmare, proiectul propus a fost construit astfel încât pentru consumatori marca să devină recunoscută, produsul a trezit admirație, o predispoziție la achiziție.

De asemenea, a fost creat designul site-ului și al rețelelor sociale:

În societatea modernă, o companie nu se mai poate descurca fără un site web și rețelele sociale, deoarece au devenit unul dintre cele mai importante elemente care modelează încrederea utilizatorilor în tine și în compania ta.

Este foarte important că el a fost susținut și în identitatea corporativă a companiei și a părut concis.