Ce publicitate în aer liber să alegeți?

Ce publicitate în aer liber să alegeți?

Publicitatea în aer liber este unul dintre cele mai populare și eficiente tipuri de promovare din țara noastră. O astfel de publicitate este concepută pentru a atrage atenția unui public numeros și, prin urmare, poate duce la rezultate maxime în promovare. În același timp, un punct important este că sarcina principală a publicității este creșterea profiturilor prin atragerea mai multor persoane aparținând publicului țintă.

Principiile de bază ale publicității exterioare:

  1. Brevitatea este sora talentului. Semnul trebuie să fie simplu și clar. Trecătorii nu se vor opri lângă fiecare sarcină și vor citi inscripțiile pentru o lungă perioadă de timp, trebuie să transmiteți informații oamenilor într-o secundă împărțită.
  2. Gamă bună de culori. Numele tău ar trebui să fie bine citit, scrisorile ar trebui să fie clare și să nu fie înțelese greșit. Fonturile exotice pur și simplu nu pot fi înțelese de către oameni, iar literele roșii pe un fundal portocaliu se vor contopi.
  3. Curățenie și acuratețe. Nimeni nu va citi scrisori murdare și înfricoșate. Inscripția dvs. ar trebui să strălucească cu puritate, urmăriți-i starea. Publicitatea exterioară trebuie spălată regulat.
  4. Atentie – litere străine! Înainte de a utiliza o limbă străină în publicitatea dvs., gândiți-vă dacă oamenii obișnuiți pot înțelege semnificația semnului. În caz de îndoială, cel mai bine este să nu folosiți cuvinte străine. Persoanele în vârstă nu vă vor putea înțelege și mulți tineri nu cunosc limbi străine. Nu-ți pierde potențialii clienți!

În continuare, vă vom spune cum să faceți publicitatea dvs. în aer liber cea mai eficientă.

Care este diferența dintre publicitatea în aer liber obișnuită și eficientă?

În zilele noastre, este dificil să impresionați un potențial client cu semne și standuri simple. Aceasta înseamnă că companiile trebuie să eficientizeze publicitatea în aer liber. Publicitatea în aer liber va deveni un instrument mai util în promovare dacă creați o abordare creativă a creării acesteia.

În primul rând, este important să găsiți un loc potrivit pentru publicitate. Acest lucru va face ca mesajul dvs. să fie mai vizibil pentru public. Nu este indicat să amplasați panouri publicitare și extensii pe drumurile suburbane aglomerate. Mașinile din aceste zone se mișcă cu viteză mare, ceea ce probabil nu va permite potențialilor clienți să vă atragă apelul. Cele mai bune reclame pot fi amplasate la intersecții aglomerate, unde există semafoare, zebră și trotuare.

Publicitatea în aer liber este considerată eficientă doar atunci când atrage atenția cât mai multor persoane. În acest moment, panourile cu LED-uri de publicitate fac o treabă excelentă în care imaginea este dinamică, publicitatea luminoasă și imaginile în mișcare atrag privirile majorității oamenilor.

Puteți alege, de asemenea, panoul obișnuit de afișare, banner, design unde sunt folosite litere de volum sau alte tipuri de publicitate în aer liber.

Publicitatea în aer liber are un număr mare de avantaje, incluzând un potențial ridicat de audiență, o varietate de tipuri de structuri publicitare posibile, durabilitate, precum și un cost de producție scăzut.

Cum să-ți faci publicitatea în aer liber să iasă în evidență de pericolele unui număr imens de structuri publicitare? Cum să nu faci neobservate anunțuri banner sau reclame pe monitoare?

Totul este foarte simplu:

– Vino cu un mesaj simplu care transmite semnificație, alege un design luminos și alege tipul de plasare a reclamei tale în aer liber.

– În prezent, proprietatea principală a publicității eficiente în aer liber este divertismentul, iar cerința principală de design este luminozitatea.

– Adăugați un element de noutate. Proiectarea publicitară ar trebui să evoce emoții în privința privirii, dar în același timp să fie înțeleasă la prima vedere.

– Obiectul dvs. publicitar trebuie să respecte în mod necesar dimensiunile permise de lege, din această cauză, majoritatea semnelor sunt similare între ele. Trebuie amintit că obiectul publicitar trebuie să se încadreze în mediul în care se află și să nu irite ochiul.

Știm ce publicitate în aer liber vă va aduce cei mai mulți clienți! Agenția de publicitate PapaPrint va dezvolta un design, va organiza tipărirea sau producerea și instalarea oricăror tipuri de publicitate în aer liber. Facem calitate și la timp!

Completați formularul și vă vom contacta pentru sfaturi. Sau sună-ne la +373 68 499 499

Aflați mai multe despre serviciile noastre aici https://papaprint.md/outdoor-advertising/

    Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

    ADDRESS

    63739 street lorem ipsum City, Country

    PHONE

    +12 (0) 345 678 9

    EMAIL

    info@company.com