5 metode de a crește eficiența publicității pe billboard-uri

5 metode de a crește eficiența publicității pe billboard-uri

Astăzi, publicitatea pe panou publicitar a devenit o parte integrantă a arhitecturii oricărui oraș. Totul este anunțat: bunuri, servicii, mărci, magazine, programe sociale etc. Vom încerca să aflăm dacă un astfel de element popular de publicitate este într-adevăr capabil să își îndeplinească scopul imediat – de a atrage un flux suplimentar de clienți.

De fapt, ce este un panou publicitar?

Haideți să apelăm la dicționarul economic. Un panou publicitar este o structură independentă, al cărei scop principal este plasarea unei reclame cu caracter publicitar. Unul dintre cele mai comune formate de panou este 3 * 6 metri.

De obicei, reclame pe panou publicitar sunt plasate pe drumurile publice și pe autostrăzi. Sarcina principală este de a atrage atenția șoferilor și pasagerilor unei mașini care trece. În general, cu o viteză medie a autovehiculului de 40-60 km / h, șoferul sau pasagerul are 10-15 secunde pentru a vedea și înțelege reclama postată pe panou.

În continuare, vom lua în considerare 5 modalități de a crește eficiența publicității pe panouri publicitare.

1) Slogan.

Panourile publicitare au devenit ceva obișnuit în imaginea de ansamblu a mediului urban, motiv pentru care un slogan care țipă poate distinge reclama dvs. de masa panourilor similare cu text. Un slogan scurt, dar captivant, vă va face bannerul mai vizibil.

2) Locație.

Un plan bine gândit pentru publicitate în aer liber va economisi o parte semnificativă din buget și va crește eficacitatea publicității în sine. Materialele trebuie amplasate în locuri unde vor fi observate de un număr mare de persoane care sunt membre ale publicului țintă al mărcii. De exemplu, un scut al portbagajului poate fi o mișcare publicitară eficientă dacă este amplasat într-un loc în care viteza este redusă și șoferul reușește să citească informațiile care trec pe lângă el. Publicitatea pe brandmauers poate fi, de asemenea, un exemplu excelent de publicitate, care este greu de ratat nu numai din cauza dimensiunilor, dar și din cauza locației adesea vizibilă.

3) Abordare creativă.

Fii creativ în aparența ta și nu-ți fie frică să experimentezi. Puteți comanda un design de banner creativ de la noi, dezvoltarea unei forme neobișnuite de panou publicitar, puteți folosi litere luminoase de volum. O publicitate eficientă în aer liber nu poate fi plictisitoare, deoarece doar atunci are șansa de a intra pe internet, sau poate chiar în presa locală. Publicitatea gratuită nu este niciodată de prisos.

4) Adăugați utilitate.

Oportunitățile de publicitate moderne sunt aproape interminabile. Faceți dispozitive utile (cum ar fi un ceas sau un termometru) parte din panoul publicitar. Oamenii vor acorda atenție nu numai informațiilor utile de pe dispozitive, ci și publicității tale.

5) Luați în considerare psihologia consumatorului atunci când dezvoltați designuri de banner și publicitate în general.

O bună publicitate ar trebui să fie un apel la acțiune, așa că merită să luăm în considerare caracteristicile psihologice ale percepției informațiilor de către un potențial consumator. Alegeți cu atenție culoarea bannerului, fontul textului și alte detalii, astfel încât acestea să nu irite ochii oamenilor, ci sunt izbitoare.

De peste 15 ani, Papaprint produce reclame creative și tipărește panouri publicitare în exterior. Știm cum să faceți un panou publicitar cu anunțul dvs. publicitar și să vă amintiți și să cumpărați produsul dvs.

Vom prelua întregul proces de fabricație a unui panou publicitar, de la proiectare la imprimare.

Pentru clienții obișnuiți se aplică reduceri! Tentează, nu-i așa? Completați formularul și vă vom contacta pentru sfaturi. Sau sună-ne la +373 68 499 499

Tipurile de panouri și prețuri pot fi consultate aici https://papaprint.md/billboards/

    Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

    ADDRESS

    63739 street lorem ipsum City, Country

    PHONE

    +12 (0) 345 678 9

    EMAIL

    info@company.com