Doar soluţii eficiente!!

Wow! Yummy

Brandul „Yummy” ne-a bucurat cu soluțiile sale emoționale și gustative!

„Yummy” este produsul bunei dispoziții și alimentației corecte!

Scopul proiectului:

  • Lansarea pe piață a produsului din categoria „ fructe uscate și nuci”

Obiectivele, realizate în cadrul proiectului:

  • Analiza pieței și a auditoriei țintă
  • Elaborarea conceptului de poziționare a produsului
  • Elaborarea reprezentării vizuale ale brandului (logotip, ambalaj)
  • Elaborarea naming-ului și sloganului
  • Elaborarea strategiei de marketing privind lansarea produsului pe piață
  • Elaborarea strategiei de promovare
  • Identificarea noilor puncte de vînzare și merchandising-ul

Soluția noastră:

Naming

Yummy – denumirea, ce semnifică plăcerea gustului, sunet care se produce în timpul consumului a ceva delicios. Wow!Yummy

Logotip

În cadrul elaborării logotipului a fost luat în considerarea conceptul general al produsului. Noi am ales anumite emoții într-un stil de comics, în centrul cărora se află denumirea „Yummy”.

Design ambalaj

Pe lîngă text, care poartă un anumit mesaj, noi am preluat un set de personaje în stil de comics, care se asociază cu partea emoțională.

Primele ambalaje au fost concepute pentru un public larg.

Pentru segmentarea publicului țintă au fost elaborate diverse linii de design al ambalajului.

Linia pentru copii

Linia pentru sportivi

Linia pentru îndrăgostiți și romantici

Linia națională

Linia pentru iubitorii de a mînca niște nucușoare la volan

Pentru atragerea atenției consumatorilor am elaborat, de asemenea, standuri pentru amplasarea produselor în supermarkete, universități, complexe sportive și benzinării.

Postere

La fel noi am elaborat design-ul posterelor care au fost plasate în punctele de vînzare.

Pentru informarea consumatorilor în internet a fost elaborat site-ul companiei și pagina corporativă Facebook.

Pe site și pagina Facebook a fost plasat un teaser video.

Evenimente PR

În cadrul promovării produsului a fost desfășurate evenimente PR.

În rețelele cinematografice „Patria” a fost amplasată o figură voluminoasă în formă de pahar cu fructe uscate. La fel cu consumatorii activ interacționau promoterii.

La fel, brandul „Yummy” a fost sponsorul turneului de fitness „SportPark WOD CUP 2015” și al proiectului „Сила танца”.

AVETI ÎNTREBĂRI? NOI REVENIM CU UN APEL!

Mesajul a fost trimis cu succes. Mulțumesc.
Vă rugăm să completați câmpurile obligatorii!
 

Cum ne găsești?