Doar soluţii eficiente!!

Rebranding Cleber

Compania „Cleber” – rețea de magazine specializate pe comercializarea produselor chimice, produselor  de uz casnic și a celor cu cerere zilnică pe tot teritoriul Moldovei. Numărul de magazine -14 ( 4 magazine în Chișinău; 10 magazine – în regiuni).

Clientul s-a adresat cu următorul scop:

  • Promovare complexă și deschiderea noilor magazine în Chișinău

Soluțiile noastre:

  • Realizarea rebranding-ului companiei și crearea unui nou concept de poziționare al companiei
  • Organizarea deschiderii cu success a unui magazin.

Rebranding

Logo-ul resprezintă un element important al stilului corporativ și al întregii imagini ale companiei. Pentru compania „Cleber” noi am elaborat un logo memorabil cu scopul de a majora notorietatea companiei. La elaborarea logotipului a fost utilizată culoarea roză, ce semnifică romantism, bunătate și dragoste – emoții, care stau la baza unei familii. Gentuța multicoloră vorbește despre diversitatea mare a produselor, fiecare culoare simbolizînd o categorie de produs, comercializate în magazine.

Magazinul „Cleber” se poziționează ca o rețea de magazine din venicătate cu produse de necesitate zilnică pentru îngrijirea personală și a casei. „Cleber”  oferă femeiei oportunitatea de a fi cea mai frumoasă și dorită, o mama grijulie și soție iubită; să economisească timp și să cumpere tot de ce are nevoie în fiecare zi; să primească plăcere de la alegerea și cumpărarea mărunțișilor zilnice.

În limitele rebranding-ului a fost elaborat „Brandbook” –ul, unde sunt prezentate toate elementele brand-ului:

  • Conceptul brand-ului – magazinul „Cleber” resprezintă un magazin de tip european cu toată gama de produse. Fiecare vizitator poate găsi ceea, ce dorește să procure. Magazinul este ideal atît pentru cumpărături zilnice de sume mici de bani, cît și pentru realizarea cumpărăturilor în weekend cu toată familia;
  • Atributele brand-ului – publicitate exterioară, navigare, POS materiale, uniforma personalului, pachete;
  • Poziționare – magazinul produselor la prețuri accesibile pentru toată familia;
  • Soluții vizuale de utilizare a logo-ului

Deschiderea magazinului

Noi am organizat deschiderea noului magazin în centrul orașului.

Cu scopul de a informa consumatorii privind deschiderea noului magazin a fost elaborat design-ul și produsă publicitatea exterioară.

Pentru atragerea atenției asupra produselor companiei a fost elaborată navigarea pentru spațiul commercial. Pe lîngă funcția de bază, navigarea în magazine joacă rolul de publicitate, acționează pozitiv asupra imaginii și consolidează brand-ul.

La fel, a fost elaborat concepul promoției, care a fost petrecută în ziua deschiderii magazinului:

  • Carduri de discount pentru cumpărături mai mari de 500 lei;
  • Tombolă cu premii garantate.

Scopul promoției a fost de a atrage atenția trecătorilor, convingerea acestora să intre în magazin și să facă o cumpărătură. Comunicarea privind petrecerea, regulile și condițiile de participăre la promoție a fost realizată prin intermediul flyer-ilor și promoterilor.

Planificăm deschiderea noilor magazine ale companiei „Cleber” și o colaborare fructuoasă.

AVETI ÎNTREBĂRI? NOI REVENIM CU UN APEL!

Mesajul a fost trimis cu succes. Mulțumesc.
Vă rugăm să completați câmpurile obligatorii!
 

Cum ne găsești?