Doar soluţii eficiente!!

Rebranding Bas Regal

“Bas Regal” – compania de producere și comercializare a mezelurilor și  produselor din carne, fondată în anul 1997 în orașul Criuleni.

Scopul stabilit: De a realiza rebrandingul și de a propune soluții pentru a majora nivelul de notorietate, a diferenția compania față de concurenți și de a crește vînzările.

Pentru aceasta am divizat lucrările în 3 categorii:

  1. Instrumente de imaginie
  2. Instrumente de promovare
  3. Intrumente de stimulare a vînzărilor

Imaginea. 

Prima componentă a fiecărui brand este cu siguranță logo-ul.Logo-ul companiei „Bas Regal” a fost elaborat în baza analizei activității companiei, tradițiilor, specificului cultural  național și sarcinilor privind poziționarea.Logo-ul conceput reprezintă activitatea companiei și va permite companiei să se prezinte într-un nou mod.

În continuare a fost proiectată structura și poziționarea companiei, care sunt clar prezentate în “Brand book”.

Materialele prezentate în Brand Book permit menținerea identității corporative, amenajarea exterioră și interioră a magazinelor și al centrelor de vînzări, limitelor poziţionării faţă de alte branduri, expunînd clar toată gama de produse cu caracteristicile acesteia şi soluţiile vizuale.

2. Promovare
Unul din cele mai importante instrumente de promovare este site-ul. Noi ne-am ocupat de elaborarea site-ului corporativ al companiei.
www.basregal.md

Pentru o eficienţă maximă în utilizarea site-ului noi am realizat o şedinţă foto a întregii producţii şi am filmat 2 videoclipuri - unul privind imaginea companiei şi unul despre companie. Aceste resurse au servit un fundament excelent pentru ulterioara promovare a companiei.

 

 

La fel, în conformiateta cu noul concept au fost elaborate un şir de materiale promo – postere, flyere, catalogul despre companie şi catalogul producţiei realizate de companie, care reprezintă instrumentele de lucru pentru personalul şi managerii de vînzări.

Un rol important în promovare şi în majorarea notorierăţii îl joacă şi amenajarea magazinelor specializate. Noi am propus conceptul de amenajare a publicităţii outdoor.

3. Vînzări
Un element important al proiectului nostru a fost de a ajuta clientul să-şi majoreze vînzările. Pe lîngă instrumentele de imaginie şi a instrumenelor de promovare, compania avea nevoie de un plan specific de dezvoltare şi intrumente pentru majorarea vînzărilor.
Pentru aceasta a fost elaborată cartea corporativă a vînzărilor, care includea organigrama companiei, fişele de post a angajaţilor, strategia de dezvoltare, planul lucrărilor, formularul de raportare şi instrumentele care trebuie utilizate pentru atingerea obiectivelor stabilite.

La momentul actual, noi am dobîndit un partener de încredere în numele companiei „Bas Regal”, iar compania a primit un vector de dezvoltare cu succes al business-ului.

AVETI ÎNTREBĂRI? NOI REVENIM CU UN APEL!

Mesajul a fost trimis cu succes. Mulțumesc.
Vă rugăm să completați câmpurile obligatorii!
 

Cum ne găsești?