Doar soluţii eficiente!!

METRO campanie publicitară pentru ISO 22000

Compania ”You&Metro” este clientul permanent al agenției noastre.

Unul din ultimele noastre proiectele a fost dedicat introducerii sistemului de management al calității în domeniul siguranței produselor alimentare și alimentelor.

Compania ”You&Metro” este primul retail în Moldova care a introdus acest standard.

Noi am elaborat design-ul semnului calității care arată că produsele companiei ”You&Metro” corespund sistemului de management al calității. Dvs. puteți vedea acest semn pe toată publicitatea interioară a hipermarketului.

 

În fața noastră a fost pus obiectivul: a informa consumatorii privind introducerea sistemului de management al securității produselor alimentare.

 

Soluția noastră: Analizând auditoriul-țintă al rețelei de hipermarketuri ”You&Metro”, am ajuns la concluzia că vom desfășura 2 campanii publicitare de informare, fiecare dintre care vor fi orientate spre consumatorul său:

 

1 campanie publicitară a fost orientată spre consumatorul final
2 campanie publicitară a fost orientată spre reprezentanții afacerilor în segmentul HoReCa (hoteluri, restaurante, cafenele).

Mesajul publicitar pentru consumatori trebuia să fie informativ, care arată grija și atenția față de clienții ”You&Metro”.

În calitate de soluție pentru campania publicitară noi am arătat cum ”You&Metro” are grijă de noi și de familiile noastre. Ca subiect au fost alese: mama și fiica care pregătesc mâncare din cele mai bune produse cumpărate în magazinul ”You&Metro”.

 

Pentru informarea consumatorilor noi am realizat o sesiune foto și am filmat un spot video  care relatează și arată despre acest standard al calității și cum el se manifestă asupra consumatorilor!

 

Informarea clienților s-a realizat prin intermediul publicității exterioare, a internetului, mass-media.

Au fost scrise și publicate articole pentru presă privind introducerea noului sistem de management al calității.

Pentru clienții business, noi am hotărât să folosim avizul unei persoanei autoritare în segmentul ”HoReCa”.

În calitate de erou al conceptului nostru a fost ales Ian Maslicov.

Primul reprezentant al Moldovei la concursul internațional al bucătarilor.

Articolul pentru persoanele juridice a fost publicat în revista ”Business Class” și într-un șir de reviste online.

AVETI ÎNTREBĂRI? NOI REVENIM CU UN APEL!

Mesajul a fost trimis cu succes. Mulțumesc.
Vă rugăm să completați câmpurile obligatorii!
 

Cum ne găsești?