Doar soluţii eficiente!!

Elaborarea logo-ului turistic și deschiderea sezonului de plajă

Cum vine vara și perioada fierbinte a concediilor, mulți din locuitori Moldovei pleacă la Vadul lui Vodă. Și motivul nu este doar în faptul că acesta este cel mai aproape de Chișinău loc pitoresc, unde fiecare poate să-și găsească odihnă pe placul lui. Vadul lui Vodă – în primul rînd cea mai cunoscută stațiune națională.

Administrația orașului Vadul lui Vodă încearcă să creeze cele mai confortabile condiții pentru odihnă și turism, dar încă se confruntă cu careva probleme. În scopul îmbunătățirii imaginii orașului-stațiune și atragerea a unui număr mai mare de turiști, ei s-au adresat agenției noastre.

Au fost stabilite următoarele obiective: Elaborarea logo-ului turistic al orașului Vadul lui Vodă pentru crearea unei imagini pozitive a orașului.

Soluția noastră:

Procesul de lucru asupra creării logo-ului turistic al orașului Vadul lui Vodă a început de la ideea creării unei forme de transmitere a dispoziției prietenoase și cunoscute a orașului. În căutarea soluției necesare și a răspunsului la întrebarea principală: „Cum trebuie să fie logo-ul”, rolul principal l-a jucat o imagine obișnuită a plajei, găsită pe Google.

Anume această fotografie de la bun început a determinat paleta de culori a logo-ului.
Astfel, la realizarea logo-ului au fost utilizate 3 culori, care provoacă următoarele asocieri:
Orange: ca nisipul de pe plajă, ca bronzul de pe piele, ca soarele pe cer;
Albastru: ca apa răcoritoare a rîului, ca cerul curat;
Verde: ca dealurile fără sfîrșit și copacii înalți.

De la bun început noi am dorit să utilizăm forma prescurtată a denumirii orașului VLV. De la început acesta a arătat în felul următor:

Rezultatul primit a fost evaluat ca „Bine, dar nu suficient”. După mai mult de 30 de versiuni intermediare, noi am decis să facem o pauză. Și nu fără folos.  Revenind la crearea logo-ului peste cîteva zile l-am privit dintr-un nou punct de vedere.

Am conturat fiecare literă în formă de inimă, pentru că, de fapt, litera „V”, este aceeași literă „L” –doar că sub un alt unghi.

Bingo! Această variantă este exact ceea ce avem nevoie. Vadul lui Vodă este preferata stațiune de odihnă a locuitorilor Moldovei! Deci, de ce să nu îi oferim inimile noastre, care sunt atît de estetic împletite în denumirea orașului.

Și, în final, am primit rezultatul care ne satisface pe deplin.

Logo-ul a fost prezentat la conferința de presă în orașul Vadul lui Vodă.

Pentru informarea tuturor care sosesc în această regiune a fost instalată o stelă publicitară.

Deschiderea sezonului de plajă
Elaborarea logo-ului turistic este primul pas în colaborarea noastră cu administrația orașului Vadul lui Vodă. La finisarea procesului de branding, noi ne-am ocupat de promovarea orașului-stațiune. Vadul lui Vodă – este una din cele mai cunoscute zone de odihnă din Moldova, dar și ea are nevoie de promovare și atragerea turiștilor.

În fața noastră au fost stabilite următoarele obiective:

  • Îmbunătățirea imaginii orașului Vadul lui Vodă;
  • Atragerea unui număr mare de turiști;
  • Promovarea orașului.

Soluțiile noastre:

Activitatea publicitară realizată s-a transformat într-un proiect complex, pe care noi l-am numit „Valul nou”.  În cadrul cooperării noastre noi am elaborat o campanie de PR și am organizat deschiderea sezonului de plajă la Vadul lui Vodă.

Scopul evenimentului a fost de a poziționa orașul Vadul lui Vodă ca o stațiune multilaterală, unde fiecare poate să-și găsească modul de odihnă pe placul său. O atenție deosebită a fost acordată sportului, întrucît evenimente culturale și de divertisment sunt organizate și așa destul de des. Noi dorim să promovăm în rîndul tineretului modul sportiv de viață și să contribuim la dezvoltarea socială a orașului Vadul lui Vodă.

Programul evenimentului a inclus: cursă de ciclism, sărituri cu parașuta, campionatul de fotbal și volei de plajă, concert și concursuri pentru familie. Deschiderea sezonului de plajă a avut loc pe 11 iunie. Evenimentul a fost vizitat de oaspeții și locuitorii orașului Vadul lui Vodă, localităților din apropiere, au fost prezenți oaspeți din capitală, la fel și cei veniți din alte raioane.

Cursa de ciclism

Totul a început de la cursa de ciclism Chișinău-Vadul lui Vodă. Participanții la cursă au traversat o distanță de 30 km pînă la plaja centrală.

Show-ul parașutiștilor

Odată ce participanții cursei de ciclism au ajuns la finiș, cerul de deasupra plajei a fost ocupat de parașutiști. Avionul a decolat de la aerodromul local la o înălțime de mai mult de o mie de metri. Toți curecitorii cerului au aterizat pe locul indicat – chiar în fața scenei.

Campionatul de fotbal și volei de plajă

Pe parcursul zilei, pe spații specializate, au avut loc campionatele de fotbal și volei de plajă. Echipele au concurat pentru cupa și titlul de campioni.

Toți câștigătorii au primit cadouri valoroase.

Concursuri pentru toată familia

Pe plajă au avut loc starturi vesele, la care au putut participa toți doritorii. Au fost organizare concursuri pentru copii, perechi și familii. La fel au avut loc extrageri de premii valoroase.

Concert

Deschiderea sezonului de plajă a fost continuată cu un concert. Pe scenă au evaluat vedetele naționale: Rafael Bobeica, Emily Istrati, Anastasia Barbă, Nikolai Stasov, Samir Loginov, Ecaterina Cojocaru și proiectul „Game Lover”.

Pentru promovarea zonei turistice a fost creat un landing page cu o denumire scurtă și memorabilă www.vlv.md

Au fost create și promovate paginile corporative în următoarele rețele sociale: Facebook și Instagram.

Video review-ul evenimentului
Foto review-ul evenimentului
Video review Sporter
Video review Mama.md
Foto review Sporter
Foto review Mama.md
Reiew Publica
Review Canal 3

AVETI ÎNTREBĂRI? NOI REVENIM CU UN APEL!

Mesajul a fost trimis cu succes. Mulțumesc.
Vă rugăm să completați câmpurile obligatorii!
 

Cum ne găsești?